piątek, 22 lipca 2011

My Dear Mum write: Co mama mogłaby szepnąć ci do ucha...


...jeśli masz w sobie serce dziecka
i nie wstydzisz się słuchać:

Z zapisków mojej Mamy:
cyt.:
"Weź mnie Aniele,
Boży Stróżu, za rączkę
i codziennie mnie prowadź.
Pod Twoją opieką będę
bezpiecznie wędrować.
Jestem jeszcze malutka
i nie wiem,
co w życiu mnie czeka.
Dopomóż abym wyrosła
na uczciwego człowieka...
Oby moi rodzice
nigdy nie żałowali,
że to co najpiękniejsze:
życie na świecie mi dali

Weź mnie Aniele, Boży Stróżu,
za rączkę i codziennie mnie prowadź..." koniec cytatu.

Marzę o zbiorku poezji, gdzie spotkają się
Mama i córka w swoim pisaniu.
I nie o wyczyny literackie w tym idzie, lecz o serce...

Aga Pe




Anioł z cmentarza na Rossie w Wilnie

PS. Martwisz się GMO? Więcej o akcji przeciw wprowadzeniu do polskich upraw roślin modyfikowanych genetycznie znajdziesz na stronie:

http://www.polska-wolna-od-gmo.org/

Free Web Counter

Free Counter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz