niedziela, 19 czerwca 2011

Sytuacja cię przerosła?


Wróbel przyfrunął do mego bloga ze strony:
http://fundacjarazem.org.pl/ptasieradio/ptaki_foto/wrobel_mazurek1.jpg



Sytuacja znów cię przerosła?


Biedne półkule ledwo zipią na piątym biegu;
nasuwają się same marne pomysły na rozwiązanie?

Czas pogania, stresik dogina, otoczenie zerka badawczo:
No, zobaczymy, co, mądrala. wykombinuje?!
Klincz!

Ostatnio znów zastosowałam taki algorytm:
1. Biorę najmniej marny z pomysłów.
2. Mierzę siły na zamiary.
3. Realizuję pomysł, angażując pomocnika najmniej sceptycznego wobec jego realizacji.
O ile się taki znajdzie w otoczeniu!

A jak już wszystko wykonałam, to westchnęłam z wdzięcznością do Tego,
którego w duchu prosiłam o pomoc.
Rzecz ciekawa, jak szybko nazajutrz odkryłam radykalnie
lepsze rozwiązanie, i w zasięgu ręki, i na miarę możliwości.
Jakby do ubogiego grosza wdowy Ktoś dorzucił pękaty portfel...

Niezłe to...

Aga Pe

Ilustrację "Wdowi grosz" znalazłam na stronie:
http://mojawiarakatolicka.blox.pl/resource/WdowiGrosz.jpg

Free Web Counter

Free Counter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz