środa, 15 czerwca 2011

Matki, mamy, mamusie




Mieć mamę to mieć prawdziwy skarb i radość.
A co dopiero mówić, gdy jest ona taka ciepła i pogodna, jak nasza Mama ?!



W ramach niespodzianki dla naszych przedszkolaków
nauczyłyśmy się, w gronie paru mam, piosenki Natalii Niemen "Jestem Mamą"
Zachwyciła mnie i muzyka, i tekst. Więcej znajdziesz na stronie:
http://www.tekstowo.pl/piosenka,natalia_niemen,jestem_mama__to_moja_kariera.html

Żeby tak jeszcze tę najprawdziwszą karierę mamy właściwie doceniano w Polsce...
Ile jeszcze stuknięć marszałkowską laską wybrzmi na Wiejskiej, nim dogonimy sensowne rozwiązania
np. z Francji czy Niemiec?

Pyta ktoś, po co mamy powinny trafiać do naszego Parlamentu?
Otóż nie dla kariery, nie dla splendoru, lecz dla pilnowania spraw,
które umykają wielu parlamentarzystom:
dla kreowania polityki prawdziwie przyjaznej rodzicielstwu...

Aga Pe

PS. No i jeszcze w jednym celu przydałoby się
trochę macierzyńskiego klimatu w polityce:
by łagodzić napięcia, wyciszać atmosferę.
By bronić ważnych wartości i spraw bez zbędnej zawziętości...



Free Web Counter

Free Counter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz