wtorek, 4 października 2011

Mikrob we wszechświecie czyli z kajecika Babci Mirki

Znów przepisuję z zeszytu mojej Mamy (1926)
coś dla siebie i dla Was:


Kiedy tak patrzę na ogrom wszechświata
Czymże się wtedy czuję?
Maleńkim pyłkiem, mikrobem
Co po wszechświecie wędruje.

Zmniejsza się skala mojego ja
- Nie liczę się dla samej siebie
Ciekawie się rozglądam
Po ziemi i niebie!

Nadziwić się nie mogę,
Że mogę ten obraz odbierać,
Rozumieć sens życia.
- I to, że muszę umierać!

Tyle na dziś.
Kto w nocy czyta, temu: Dobranoc,
kto w dzień zagląda: temu: Dzień dobry...

Ta poniżej to ja, Agnieszka Przybylska, we własnej osobie.
Wszak w wolnych od pisania blogów chwilach ;-)
startuję*) do Sejmu RP
Ale "Spoko, Wodza" - czy trafię na Wiejską czy nie:
blogi mam zamiar kontynuować.
Zaglądajcie śmiało i tu i na drugi; apolska.blogspot.com
A kto lubi fejsa, to i tam: http://pl-pl.facebook.com/agnieszkalucja.przybylska



*) Startuję do Sejmu w okręgu 41
Szczecin i Świnoujście oraz powiaty: goleniowski,
gryficki, gryfiński, kamieński, łobeski, myśliborski,
policki, pyrzycki i stargardzki;

Moje hasło: Chleb i praca dla rodzin.
Bronię rodziny i dziecka poczętego...

Więcej o programie i poglądach politycznych:
http://www.mamprawowiedziec.pl/k2011-kandydat/6964

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz